Stäm! Nelly.se

186600-56



Ush vad arg jag var igår ! Jag skulle äntligen beställa min  älskade klänning från nelly.se som jag spanat på i flera veckor / månader tillbaka. Jag gick till kassan för att betala och där står det att man måste vara 18 för att betala med faktura. Hallå ? Måste man vara 18 år för att gå till banken och betala in 800 kronor ? ush vad töntigt ! FY FÖR FAKTUROR!  jag tänkte härma Rix MorronZoo lite och börja hissa och dissa när jag har något att höja eller sänka.

Dagens diss: Faturkabetalningen med 18-års gräns
Dagens hiss: Gratisgenerationen. vem vill inte ha massa gratissaker?

Nu ska jag skriva om Malawi, hejsvejs v


186600-56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0