The Ark

Sitter nu hemma hos amanda som fyller år, eller egentligen fyller hon år imorn men hon har kalaset idag =)
 Jaha, då var ännu ett melodifestival rus över, det är verkligen ett rus. Det hinner inte med och börja så är det slut. Och ush vad jag har ätit, Amanda hade alla godsaker som finns i hela världen ! mummi,ttur att jag bara har 1 gotti-dag i veckan, annars hade jag rullat fram =)

Sen råkade amanda säga att hon har en våg som mäter fett muskler och vatten i kroppen. Eftersom jag är jag måste jag då testa denna nu underbara våg ;) Den visade nämligen att jag gått ner 3 kilo men hade 41 % muskler och 16.8 % fett. Bara så du vet så ligger jag & agnes i samma liga, vi hade typ exakt likadana värden ! tufft ,

Dem här helgen har vart bra, väldigt bra faktiskt. Fast jag inte har gort något jättespeciellt har den vart kul, för det är så skönt och bara vara och ta det lungt, så man kan ladda inför nästa helg  =)

nej nu sk jag gå och vara trevlig med de andra tjejjerna, pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0