Träning

Jag har bara ett litet break i mitt pluggande så jag hinner inte skriva en uppsats, det är inte ofta jag gör det men iafl ! Jag har inte tränat på 1 vecka ! Det enda jag har gort är att tagit promenader dit jag ska istället för att cykla och tagit någon promenad då & då. Men idag smäller det, efter 1 vecka ska jag ut och springa, nu gäller det och köra igång stenhårt så man passar i de nya binikinar jag måste inhandla innan beachen -07! Fast det som är knepigt när det gäller löpning är ju vart man ska springa, ska jag springa och flåsa förbi alla mitt i centrum ? Ska jag springa ute i ödemarken och dö av skräck ? Nej, det får bli något mittemellan, men då kommer problemet. Det lilla ställe som är något avgränsat där jag bor är itne stort ! tar bara ca 20 minuter och springa, så idag kanske jag måste pina mig förbi vårdcentralen också för att få en ordentlig runda. Hm, får fundera på saken ! På tal om det måste jag köpa nya träningsskor, både löp och aerobic.

Jag måste berätta om en lite rolig sida jag hittade på datakunskapen idag, det ligger på gränsen till "larvigt" om man skrattar åt det. Fast egentligen är det helt normala saker det skrivs om men jag och Otto tyckte att det var ytterst roligt just sådär mitt under en tråkig datalektion. Ja, ta en titt:  http://www.p-piller.nu/p2006/fragaeva/fragaeva.asp , intressant va :) ?

nej nu ska jag återgå till pluggis. pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0