M I N F R A M T I D S V I S I O N !

image254



Jag vill...

...bo i en storstad.
Efter antal år i Sura blir man trött, det är tomt på centrum kl 12 på kvällen, fester är det inte tal om - då kommer polisen eller så blir det bråk och känslan av att när man vill kunna springa ner på cemtrum finns inte.

...sitta på ett café och inviga varenda lördag. Tänk er in i den här situationen: Det är lördagsmorgon och du vaknar, gå upp och äter en mysig frukost samtidigt som du läser tidningen. Senare går du ner på stan för att träffa din kompis du bestämt tröff med, ni tar en fika och planerar vad ni ska göra av lördagskvällen.

...inreda min egna lägenhet. Men kruxet är ju pengar, bajs. Vart ska jag få dem ifrån? Äsh, jag får börja spara redan nu. Nu måste jag gå in på swedbank och öppna ett konto som heter "lägenhet". Åh vad exhalterad jag blev!

...bjuda över kompisar på middag. Vad mysigt att tända ljus, stå i köket hela dagen och förbereda en middag sen sitta med sina vänner, dricka vin (det gör man när man blir äldre) och äta den utsökta maten jag lagat!

...träna på friskis och svettis inne i centrum. Bland massa snygga killar! ta en tur på lördagen (det finns inte pass på fredagar och lördagar här) till hallen och köra ett hårt aerobicspass för att sedan basta i och dusha. Åh.

...ha en söt liten hund som är bara min! fast här tvekar jag, då måste jag ju vara hemma väldigt ofta, och inte kunna vara ute hur länge jag vill. Knut får vänta lite, iallafall tills jag flyttar till villa.

...plugga till ett yrke jag tycker om. För tänk vad kul, gå till högskolan och se fram emot vad lektionerna ska ge idag! efter en lång och lärorik dag i skolan gå till ett mysigt café och prata om utbildning med någon annan som pluggar, till ex maria som ska bli jurist :) Så jag jag psykologa henne och hon hjälpa mig om jag bli rånad, eller ja...

...baka lussebullar i min egen lägenhet. Tillbringa en hel mysig lördag till att baka lussebullar äe en dröm! Vrida på "Julhits" på högsta volym och hoppa omkring med förkläde och mjöl på näsan. Puss på julen!

sen är mitt liv fulländat! Bara 1,5 år kvar - det är ingenting!

image255

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Tackar för tipset, ska testa någon dag, nu fuckade jag och tog duschen innan promenaden så (a)

2007-11-04 @ 15:51:26
URL: http://mercaaan.blogg.se
Postat av: Jennie

hoppas alla dina drömmar går i uppfyllelse ;D
svar: jaa de e sjukt..

2007-11-04 @ 16:04:38
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: sophie

thanks :)
alltid lika kul med goda nyheter :D

2007-11-04 @ 18:11:16
URL: http://mellstig93.blogg.se
Postat av: Anna

Jag lever ju ungefär som du önskar ;)

2007-11-04 @ 19:37:22
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Jove

Lycka till! :)

2007-11-11 @ 20:17:37
URL: http://hallo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0