MYRORNA



Som vanligt är vi lediga på torsdagar (Föresten så har jag ändrat inställning angående det, jag tycker det är jättejobbigt nu eftersom de andra dagarna när vi kommer hem 6  hinner jag aldrig plugga innan träning eller mat, ush så jobbigt) så denna Torsdag tilbringade jag och Maria i Västerås. Det började med en finfin middag á la Pasta, mumimums. Som vanligt åt vi upp allt bröd i resturangen, nästan, gick därifrån proppmätta och fulla av vitt-bröd energi!

Nästa mål var Myrorna, det kluriga var bara att hitta dit, men vi tog oss up pför Oxbacken och efter 15 minuters promenad i hopp om att vara rätt hittade vi lilla myran :) !


Så nu ska jag dricka mitt nya fläder thé och studera historia, spännande va?
Jag kan tillägga att jag tycker om min Maria väldigt mycket :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0