NOW YOU KNOW ME BETTER

Jag kom att tänka på att jag är väldigt opersonlig i mitt bloggande, vet ni ens att jag är född 90, blond och blåögd? Nej, trodde väl det :) Så här kommer en liten lista jag hittade hos Karin, enjoy ! (Kopiera gärna och gör den du med)



Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Neoutogenas rengöringserie, Rexona deodorant och en nedrans massa Läppbalsam.
Äter helst till frukost: ÄGG ! plus macka och fil med frukt i.
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus:  runt 20 i luften.
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Franska Rivieran
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: Ungefär en halv
Ser helst på TV:  "Vänner", lätt ! Och Sunes Sommar då.
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Yoga, fast först måste jag lära mig det bättre.
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Det beror på vad som ingår i priset, ingår det "göra vad du vill" så upp mot några tusen, minst.
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Spara en stor del, resa lite och rusta vårt hus.
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: vattenpölen. Urinvägsinfektion står jag helst över.
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: PAJ. Taco, lax, köttfärs - äter allt.
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: Tagit livet på mindre allvar från början och inte börjat med det nu.
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Måste nog ta bort julen, men bara för att förra julen inte var någon höjdare - ville mest att den skulle ta slut.

Är egentligen inget stort fan av listor, men nu ska jag slå ihop datorn och kolla på lite "Vänner" med min underbara familj.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Det låter bra! Jag gillar din blogg :)
Tack detsamma!

2008-04-16 @ 12:01:37
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: Carolina

Hahaaa, allt som är sött är definitivt gott :D

2008-04-16 @ 12:52:20
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: sandra

Kul med listor! :)

2008-04-16 @ 13:09:07
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Tack :) Visst är det kul att ha hund? Du får lägga upp nån bild på den i bloggen tycker Exxa.

2008-04-16 @ 16:19:45
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0