fullt ös

Men inte medvetslös... (Kul). Äh till saken. Idag är det fullt upp. Kom precis hem från en lång och tråkig dag i skolan, ska låta mamma komma hem så vi kan göra middag och äta den (smart va). För att sedan kila iväg på ledarmöte eftersom jag, Ia och Agnes ska bli duktiga fitnessboxningsledar i vår. Ska bli kul :-) ! Efter det kommer det roligaste; jag ska övningsköra in till stan med far min för att köpa en ipod Nano ! Jey! Jag som bara ägt skruttiga mp3or. Förutom min senaste Sony Walkman. Jag trodde inte en mp3 som kostade 900 skulle vara så dålig och krånglig när jag köpte dem. Hur som så får den åka i soptunnan eller nåt, för jag vill ha en ipod. Nu ska jag byta kläder för jag fryser som en gris. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0