inspired

Agnes har verkligen inspirerat mig med sin LCHF-kost! De symptom folk i hennes bok har blivit av med tack vare kosten är precis samma värkar/jobbiga saker som jag har väldigt ofta. Så idag (efter att inte kunnat sova på grund av värkande mage) har jag ätit lite LCHF-kost i hopp om att magen skall bli lugnare. Hittils har jag inte haft en enda krämpa trots att jag höll på att krevera i natt! Tänk så skulle det här hjälpa mig ur mitt bråk med magen, det vorde underbart...

Nu är det iallafall plugg på schemat. Eftersom jag knappt sovit något i natt är jag dyng-trött och har tagit en liten tupplur nyss för att få ork till plugget. Så nu känner jag mig fräsh och pigg på att ta mig an engelskan :-) Ha en hälig 1:a december!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-02 @ 14:42:19
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0