Blöta laxar

Gårdagen var helt underbar. En perfekt sommardag som innehöll det mesta. Rydberg hann med en tripp till Levande Föda Kursgård där mor min köpte en ugn och en vetegräspress. Sedan spenderades hela dagen i Stockholm. Skärgården och Söder, gud så mycket mer jag tycker om Söder. Det är inte samma Brats/Fjortis/Storstads skryt som runt centrum. Det gjorde inte saken sämre att jag fick tillbringa massa tid i en Monki-affär med 50 % rabatt på allt i affären!

Tyvärr hade dagen en tråkig upplevelse. En stor våg dödade min kamera för några timmar, blötte ner våra kläder och gjorde att min varmrökta lax simmade i bräckt vatten på tallriken. Som tur var överlevde kameran, skorna torkade och laxen käkade jag upp ändå. Allt går bara man vill !



Den goda laxen innan vågen gjorde den blöt

Stockholms vackra skärgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0