DUKTIGT

Värst vad länge jag kunde hålla mig borta. Jag måste få skriva av mig. Annars blir jag allt för sentimental! Nu sitter jag här vid mitt kontor på arbetet, knappar in revideringsnummer och längtar till rasten. Allt sittande vid datorn har gett mig en konstant huvudvärk och trötthet. Tänk vad jag offrar mig för pengar. "Cash is king" är mitt levnadsord.

Från det ena till det sjunde så saknar jag min goda cola-napp jag åt imorse. Tänk vilka underskattade godisar! Jag köper dem aldrig för de ser så tråkiga ut. Men jesus-amalia vad de är mumsiga. Nästa gång det ska lastas ner lördagsgodis i vagnen i affären följer nappisarna med mig hem tror jag bestämt. Nej, nu ska jag återvända från min egna mini-rast. Jag tycker jag är förtjänt sådanna nämligen!


Jag vill ha den här böljande värmen igen!

Kommentarer
Postat av: Cpasto.blogg.se

Jag vill också ha värmen tillbaka :),

Är det kul det jobbet du har ?,

Tänkte för jag jobbar ute och du

sitter på mitt kontor ;p kanske

skulle valt ett sånt istället.

Ha det bra :D

2008-06-25 @ 11:07:35
Postat av: Anonym

Jag vill också ha värmen tillbaka :),

Är det kul det jobbet du har ?,

Tänkte för jag jobbar ute och du

sitter på mitt kontor ;p kanske

skulle valt ett sånt istället.

Ha det bra :D

2008-06-25 @ 11:07:54
Postat av: Cpasto.blogg.se

Okejokej härligt ändå :) Ja idag njuter jag,

men du har ju lyx när det regnar ute :P hehe.



Usch, siffror är inte min grej.



Lycka till !!

2008-06-25 @ 13:37:05
Postat av: e m m a

ser jättemysigt ut på bilden :)

2008-06-30 @ 21:28:53
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0