PÅSKLEDIG

image407
Nu tar jag påskledigt, egentligen vill jag inte eftersom jag tycker det är så kul att blogga. Men när man ska upp i fjällen får man ta det hårda livet för att bli brun, så slappa och äta gott. Fast om pappa får igång internet genom sin mobil är det klart jag slänger in nått inlägg, jag var ju på hundutställning med Hugo idag som jag måste rapportera om. Sen har jag lovat en person att lägga ut ett recept på min lime och kokospaj med maräng.

Tills dess så får ni ha en underbar påskhelg och vecka, nu ska jag ut & löpa (inte mensa utan motionera)

Kommentarer
Postat av: ACO

Jag är också i fjällen! Mobilt bredband är bra =)
Här i Sälen skiner solen, så lite färg kanske jag får!
Hoppas att du får det trevligt!

2008-03-23 @ 17:16:48
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: LINN ANDERSSON

ha det så bra johanna :)

2008-03-25 @ 20:06:26
URL: http://landerssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0