Dumma dumma mage!

Min mage måste vara bland det jobbigaste jag vet. Det är så att den väldigt ofta får krampanfall. Jag har två olika "ont"; Hunger-ont som kan liknas med slaktande knivar i magen. Detta går som tur var att bota med lite mat. Ont nummer två är det mystiska ontet.  Jag har försökt identifiera vad som vill mig illa och jag tror jag funnit svaret. I fredags åt jag kladdkaka; ont. I lördags var det mässa i skolan vilket resulterade i fika och godis plus snask på kvällen; ont. Idag blev det lite mjuk pepparkaka och ostkaka; ont. Ser ni sambandet? SOCKRET! Så nu blir det inget socker denna vecka, inte heller på fredag/lördag. Får se om det hjälper, jag orkar inte med smärtorna längre... Nu blir det inte socker utan kyckling. Tjaoo!


Kommentarer
Postat av: therese

känner igen mig där, får också sådär "knivar imagen ont" sådär så man bara vill vika sig dubbelt och ligga i fosterställning, usch vad hemskt det är :(

2008-11-12 @ 22:17:56
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0