Fnasiga läppar och tacos!


Jag älskar vintern, speciellt julen!

Men varje år blir jag lika torr och narig om läpparna. Det spelar ingen roll hur mycket Jukon, LipBalm, Sesamolja eller vad tusan det nu är jag har på de små stackarn - de är torra som snus!

Aja, strunt i det nu. Var hemma redan vid elva idag, riktigt skönt plus att jag hann med en löprunda med Hugo. Nu ska jag vila lite efter lunchen (som en gamling), klippa Ias lugg, plugga och sedan blir det tacos hos Lisa innan krogen. Nån jamaicansk tjej spelar tydligen, hoppas hon är bra. Det ska iallafall bli grymt kul :-) Det är alltid lika kul med oss tjejjer, oavsett vad vi gör. Ha en underbar helg. Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0