Jag älskar lördagar!

Lördagar kan bara inte bli dåliga. Man vaknar upp, drar upp persinennerna, går ut i huset och mornar på Hugo, fixar en god frukost och läser tidningen eller kollar på Nyhetsmorgon. Det där med frukosten är nog bäst med lördagar! Jag kan ta hur lång tid som helst på mig, så idag blev det två goda äggmackor med kaviar. Och kaviar måste jag äta på helgerna, äter man det på vardagar  luktar man så illa.


Jo föresten, igår hade jag Krog-debut i Sverige. Helt sjukt roligt !  Alla säger att krogen är överskattat, det är inte så kul som man tror det är. Stackars er som inte lyckas ha kul, jag hade så bra jag kunde ha! Goda cider, dans, härliga människor och musik är en sådan bra kombination. Nu ska jag ta en härlig promenad, ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0