AMERIKATT

Den här dagen har vart så bra, kolla in det här:

  • Idag fick jag första kontakten med Usa! Ja, om allt går vägen kommer jag följa med Julia till Usa i sommar för att vara där i tre hela månader. Det är så underbart att jag inte fattar det. Men ingen seger ska tas ut i förskott, jag hoppas att de vill ha mig där.

  • Skolsköterskan, kuratorn, rektorn, idrottslärare och kompisar vill alla köpa flera exemplar av min bok som även är mitt avslutade projektarbete. Jag har fått massa beröm och hade aldrig tänkt tanken att folk skulle vilja köpa. Helt otroligt!

  • Ingen kom på boxningen idag (ha ha). Inte kul ioförsig men jag och Ia hade så kul på gymmet ändå. Vi gjorde kullebyttor, hoppade hopprep och lyfte hantlar som värsta bodybilders. Och jäklar vad vi svettades, jag var väl förtjänt kladdkakan pontus bakat hemma...

  • Fick reda på att jag kan följa med och kanske ställa Hugo på Österby Bruk utställningen!

Nu väntar Ballar av stål, dagen kan inte avslutas bättre! Pusss.

Kommentarer
Postat av: affen

Chill, jag är på på österbruk :)

2009-04-28 @ 09:48:49
URL: http://mandmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0