AAtchooooo

Fan i helvete vad min näsa kliar! Det är inte samma känsla som allergi utan mer en förkylningsnysning. Skit också. Idag blir det iallafall att styra cykeln mot badhuset och gymma för att försöka bli lite stark. Jag och Jullan kämpar verkligen med våra 10 kilo på maskinerna och jag tror vi kommer vara suuuuperstarka när vi är klara med alla vändor. Min lilla söta Julia! Och så ska jag tvinga henne att basta också, inte för hon brukar banga men iallafall! Nu lite PDS (sug på den ni vad det kan va, mohahhaha) sen badis! pussss

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 08:52:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0