r.i.p

Nu sitter jag är hemskt ledsen. Det är tungt i hjärtat. Lyssnar på Westlife gör jag också. Det kommer nog bli min nya vinter-drog, westlife alltså. Dem är faktiskt bra och det känns som man är 10 igen (eller när vad dem stora egentligen?) Just ja,  jag var ju ledsen. Ja. Simon åkte ur Robinsson. Igår svek jag nämligen programmet och såg inte ens en minut av det. Idag såg jag 10 minuter på reprisen och får plågas genom att se Simon åka hem. Pontus bara kollade på mig och skrattade sådär ondt. Det är som att Paolo säger: Ha, Johanna, din jävla sopa, så går det när du inte kollar på oss. Jävla skit. Aja, nu behöver jag inte ha lördagskvällen bokad för Robinsson längre. Tur att Simon har blogg då, annars kan jag ju inte va psykopat längre. Aja, nu blir det mer Westlife och sen julmarknad. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0