Varför Jesus, varför?

Ja det kan man fråga sig. Här ligger jag hemma i soffan när jag borde vara på jobbet och jobba häcken av mig. Men igår tog jag svinis-sprutan, som jag förövrigt tyckte gjorde ONT, och på kvällen kom febern. I o för sig var jag lite sjuk redan innan men nu jävlar har det dragit på rejält. Det blir vila hela dagen så jag hinner bli frisk till julbordet ikväll.

Till något helt annat: Faaan vad drygt det är när man skriver en text på datorn (ex här på bloggen) och helt plötsligt tas en del av texten bort eller så flyttas markören bakåt i texten så man börjar skriva mitt i en klar mening. Jag slår snart handen igenom datorn, så jävla arg blir jag. Fan va irriterade!!! Ja vet ju inte ens vilken knapp jag trycker på utan det bara blir så! Aja, andas, andas....


Amandas kille hon träffade i Barca.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0