Helt sjukt kul!


(Emelies krogendebut)

Jag tröttnar aldrig på krogen ! Jag bara älskar att dansa, så kvällen igår var lika fantastisk som alla andra krogen-vändor. Visst blir det lite roligare när man dricker men jag hade grymt kul igår utan alkoholen bubblandes runt i kroppen. Kvällen började hos Ronja och sedan begav vi oss Silk som för övrigt toppar min krogen lista just nu. Konrad är tråkigt och Silk är kul, vilket väljer man? Silk såklart. Det är proppat med folk varje gång, ioförsig blir det ganska varmt men det är sådant man får ta. Det var iallafall en helt underbar kväll, ni är fantasktiska tjejer. Nu behöver jag städa inför kvällen hos mig, Tjao!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du är också fantastisk johanna! Och tack för igår, pizzanight borde vara en rutin efter varje silk-fredag :) syns på lisens ikväll puss

2009-02-08 @ 14:11:24
URL: http://aekendahl.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Hahahaha! Ja, men jag undrar verkligen hur folk tänker när de publicerar sånt där på tuben :)

2009-02-08 @ 16:15:29
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0