Jag älskar livet

Jag älskar fan livet nu. Visst, jag är lite stressad över vad som sker efter studenten men hey, det löser sig! Jag har precis ätit min middag, mackor och juice med mina älskade päron. Imorn blir det lov. Nästa vecka är det utgång (längtar sjukt mycket). Nästa vecka blir det shopping, shopping, shopping, bland annat balklänning. Det rullar på bra i skolan, knappt något alls att plugga. Jag tycker om mig själv. Jag tycker om mina vänner. Jag tycker om min familj inklusive hund. Jag åt fyllda rollo-kolor i skolan (delicious), om du inte testat: gör det!

En liten livsglädje-boost för min del. Härligt med lite pepp ibland, det behöver man. Nu ska jag kila iväg och se om vi har någon trevlig bok i bokhyllan här hemma. Min mamma har sett till att det finns allt mellan snipp-böcker till Dalai Lama. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0