Jag är inte bra på bloggpauser

Det finns några tappra läsare som fortfarande klamrar sig fast vid min blogg, duktigt! Jag har precis setat och kollat igenom gamla blogginlägg. Det finns lixom allt möjligt; roliga inlägg från Malta, sorgliga inlägg från en mat-fixerad Johanna, somriga inlägg från sommarlov, festliga bilder från partyn...

Det som är intressant är att se hur man utvecklas. Det ser man lätt genom att kolla vad man skrev om i början, hur man skrev, vilka bilder man valde och så vidare. Men under min halvtimme framför datorn här har jag kommit fram till att jag måste fortsätta hålla min blogg vid liv. Jag måste skriva vad som händer mig, vad jag tycker är viktigt och kul för att kunna kolla tillbaka när jag blir äldre. Det kanske finns nån smart grej så man kan spara hela bloggen på en extern hårddisk eller nåt? Får kolla upp det.

Aja, med det här vill jag alltså säga att jag kommer fortsätta blogga, det för min egen skull. Om min kära skara läsare kommer tillbaka är det bara kul, ni är så välkomna så :-) Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0