Winter wonderland


Det luktar gott i vardagsrummet nu, jag tror det är jag faktiskt. Eller jag hoppas iallafall. Jag har haft värsta fruluftsmorgonen idag. Hugo och jag gick upp vid åtta, bytte om och gav oss ut i solen. En sjujäkla långpromenad pulsandes i snön senare var vi hemma - båda sjukt trötta. Men jag gav mig inte, efter att ha prata med Lotta i telefon i femtio minuter slängde i mig lite yoghurt och hallon, knöt på längdåkningsskorna och körde bort till elljusspåret. Två hela varv åkte (läs:klarade) jag, helt själv! Det var väl ingen tid att skryta om men jag kom iallafall runt, utan att vurpa.

Ikväll blir det melodifestivalen hos Agnes med dem bästa! Nu ska jag vila lite, har ont i skrevet efter min och Rowdys tur igår (haha) och wienersemlan har börjat lägga sig i magen. Pusss.


Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-22 @ 20:43:12
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0