Bajs Bajs

Nu är det dags för mig att gå vidare. Jag vet inte hur länge jag bloggat utan någon egentlig anledning. Vill jag ha många läsare? Vill jag informera alla om vad jag gör om dagarna? Vill jag bli känd? Vill jag komma ihåg saker jag gjort i mitt liv? Om jag skall svara "Ja" på någon av frågorna blir det den sista. Nu när jag avslutar skrivandet i bloggen kan jag kolla tillbaka och se vad jag gjorde november 2007 eller vad jag gjorde den 23 Juni 2008!

Bloggen tar tid och mer tid vid datorn vill jag inte ha. Jag tycker dyrbar tid kan läggas på annat än sitta framför en stor skärm, som skola, vänner och träning istället till exempel. Men jag tycker inte illa om bloggar, jag gillar nämligen att läsa dem. Så skrivandet lägger jag över på er! Därför säger jag helt enkelt nu: Snipp snapp snut så tog min blogg slut! 


Kommentarer
Postat av: HANNAH;

:O :O Bara sådär?

2009-01-12 @ 22:21:59
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: Julia

tråk! :(

2009-01-17 @ 22:41:13
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0