sockersockersocker

Skolan göder oss, eller vi i klassen göder iafl varandra! Idag bjöd religions-redovisningarna på munkar, sockerkaka, bröd, frukt, godis... Ganska mätt var man efter det. Nej, det har blivit för mycket sånt på sistone. Kläderna blir lite tajtare, men det bryr jag mig inte om för jag mår bra. Jag gillar sötsaker så därför tänker jag aldrig utesluta dem! Men jag måste träna min karaktär lite, spara sånt till helgerna för jag blir så trött av skitmat... Aja, det kan jag ta tag i imorgon, eller i övermorrn... Pusss!


Kommentarer
Postat av: Julia

hihi ja det var jag :)

vad kul! :D tror du att du ska ta det?

jo vi har det jätte bra! jag blev lite sjuk igår så jag håller mig till poolen och hotellet idag men annars är det super :) hur är det där hemma? <3<3

2009-03-20 @ 15:27:18
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: Julia

jaha så ni ska jobba på samma ställe isåfall? Pandan då?



ja jag har hört det! härligt med vår :D

tack! ska nog bara ta det lugnt imorgon också sen hem färd på söndag, ska faktiskt bli skönt att komma hem igen :)

<3<3<3

2009-03-20 @ 19:49:28
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0