välj alltid det första du tänker på

Ännu en gång har jag blivit uppenbarad att jag ska lyssna på det första alternativet jag tänker på. Krogen igår sög verkligen. Vet att det blir vad man gör det till, men igår fanns det verkligen inget man kunde bygga upp ett bra humör på. Så efter 1,5 timme inne på ett dött uteställe gick vi till Burger Corner istället! Bra mycket roligare att äta kebabtallrik till kl 2 på natten istället för att sitta och höka i hörnet brevid några dyngraka människor man inte känner.

Kvällen blir dock otroligt mycket bättre! Det vankas födelsedagsfika och melodifestivalstittande hos Amanda. Och Amandas fika är inte att leka med, tjejjen är bagare ut i fingerspetsarna; cheesecake, chokladtårtor, bullar, allt möjligt har den söta filuren fixat så vi kan äta oss runda och söta :-) Nu ska jag ut och få lite luft efter att ha sovit 2 timmar i soffan... Pusss!



Kommentarer
Postat av: rosanna

söt du är johanna:D

2009-03-14 @ 16:10:08
URL: http://rmalasagna.blogg.se/
Postat av: Louise

din header är jävligt nice!

2009-03-15 @ 00:55:57
URL: http://lounilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0