Förälskad

I lördags var det robinson-premiär. Min första tanke va: har inte det programmet nyss visats? Tydligen inte. Tycker det är ett helt okej tidfördriv en lördag om inget bättre dyker upp för aftonen. Nu är jag fast, inte för att det är bra, för robinson kan jag lika bra vara utan. Utan jag är kär i Simon. Okej, lite överdriv men killen är helt perfa. Jag håller alla mina tummar för att han är kvar längre, om han åker ut dissar jag robinson. Sen har jag hittat hans blogg också, lite stalkigt jag vet, men eftersom det är en 'kändis' är det helt okej tycker jag. Aja, jävligt snygg är han iallafall. JÄVLIGT snygg. Ni får leta bilder själva, måste sätta min psykopatgräns nånstans, kan liksom inte ha bilder på honom sparade på min dator. Nej, nu - slappa sen säääääääängen.

Pusss kära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Räkna med det :) Och jag förväntar mig att få hooka ihop med dig då, du ska med ut! Du är hemma från barca va? hur hade du det?

2009-11-23 @ 00:06:33
URL: http://Agnes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0