Rikrigt bra bloggning

Jag är just nu väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Men det blir så när jag prioriterar annat! Ganska självklart... I alla fall är det fredag imorgon. T.G.I Friday! Äntligen ska vi gå ut, känns som evigheter sen sist. I o för sig var det sist i Barcelona och det var jävligt skoj. Men det är något speciellt att gå ut där man själv bor. Inte för att klubbarna här är bättre, nejnej, utan för här träffar man folk man känner! Förferre (haha!) hos Frittan ( Emelie, det är du ) och efterfest på Malma. Eller rättare sagt sova hos mor min för att ta tåget imorgon till  Skövde med broro Pontius. Det var allt för mig, heejjjjss :)


Ett antal smeknamn / töntiga förkortningar fick jag med i det här inlägget. Men det pimpar ju upp allt lite tycker jag! puss

Kommentarer
Postat av: Bex

Sv: Neej ska ut med ett par hallstingar :) Men får hänga på er nästa gång! :D

2009-11-27 @ 13:59:06
URL: http://hetsbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt om vi bara stack ifrån er igår, minns inte så mycket och plötsligt satt vi och tryckte i oss kebab med sandra och ni var borta. Det var iaf kul att äntligen få träffa dig igen!

2009-11-28 @ 13:29:08
URL: http://Agnes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0