Älskar helgen

Det är fan den bästa känslan som finns, att vakna en lördagsmor gon (förutsatt att det inte var en utekväll på fredagen). Vaknade pigg som tusan och kände att jag bara måste göra nåt direkt så jag inte blir seg. Sagt och gjort fick jag med mig Amanda till gymmet. Jag trodde jag skulle dö på crosstrainern, fick både spykänslor och astma (fast jag inte ens har astma).

Snart ska jag ta mig en promme till farmor och farfar för en mysig middag / lunch. Plus att jag groddat klart mina groddar och det är The Hills maraton på MTV. Hur mycket leker inte livet nu :D ? Föresten åker jag och Pandis till Norge nästa måndag, vi är så taggade! Pusss på er

Kommentarer
Postat av: Agnes

What? Nu på måndag, eller nästa? Jösses vad du ska hålla på och flytta hejvillt :) hoppas ni kommer trivas där iaf, och om ni handlar på monki i norge kanske ni stöter på min syster malin ;) hon jobbar där. <3<3

2010-01-09 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0