Good girls go bad

Fick nyss reda på att det är den där Gossip Girl tjejens om sjunger i Good Girls Go Bad. Coolt, det hade jag ingen aning om. Inte för jag kollar på Gossip men det är ju alltid kul att få lite mer info innanför pannbenet :-)

Har börjar min packning idag, lagt upp allt på soffan sådär fint så jag ser vad alla högar innehåller. På måndag smäller det och jag kommer inte hinna packa nåt i helgen så lite framförhållning har jag faktiskt fått till, duktigt johanna! Ska snart köra igenom ett Yoga Pitta pass och en dush på det. Det blir nämligen lunch ute med jobbet idag eftersom det är Sussis sista dag! Efter en eftermiddags arbetande för min del blir det middag hemma och sen hem till Eve för att förfesta lite även om jag inte ska ut. Imorgon blir det nämligen upp i ottan, okej runt halv 8 kanske, och cruisa iväg på Dop. Dop är så mysiga, då samlas hela släkten och det är så mysigt. Jag älskar sånt! Pusss

Kommentarer
Postat av: Alva

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-13 @ 04:46:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0