We are leaving for Norway

Det lät som en bra låttext, faktiskt, eller kanske inte.. I alla fall snacka jag med Norge igen idag och planerade lite mer inför min och Pandis tid i Norge. För dig som bryr dig kan vi gladeligen berätta att det är ett jobb som promotör, alltså marknadsföring hos ett företag som promotar olika varumärken och andra företags kampanjer. Det vi ville jobba med var Rädda Barnen och tur som vi hade fick vi jobbet! Norge ringer imorgon igen och vi ska komma överrens om ett mer specifikt datum när vi ska börja.

Vi valde också turnerande jobb eftersom det verkar mer spännande och vi inte behöver lägga ner dyra pengar på boende. Att jobba turnerande inom Redd Barna innebär att vi åker runt i ett team på 10 pers i olika städer i Norge, 2 veckor per stad. Där bor vi på hotell eller  i tillfällig lägenhet. Vi kommer jobba på mässor, event m.m och behöver alltså inte dra i folk på stan och be dem skänka pengar. Ett jobb inom marknadsföring är ju helt perfa, det är ju precis det jag vill plugga till! Nu ska jag äta något glutenfritt och fortsätta njuta av mitt glädjerus. Pussss!


Foto: Face2face


Kommentarer
Postat av: ida

Oh my gosh! Låter ju jättespännande! :D

2010-01-05 @ 00:15:22
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/
Postat av: Mallan

Nice :D När åker ni?? :( . PUSSS

2010-01-07 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0