Norge i ett nötskal

Det här landet är underbart vackert... och det är väl i princip allt dem har. Idag tog och och Pandan en liten joggingtur/promenad (sprang 4 minuter av 2 timmar) och så gick vi in på en Jokern för Pandan letade efter en affär som tog Maestro-kortet så hon kan köpa Chess kontakt kort. Så hon fråga han i kassan om dem tar Maestro och konversationen fortsätter såhär:

Hon: Tar ni Maestro?
Han: Va?
Hon: Tar ni Maestro (lite tydligare)
Han: Va? (Försöker verkligen förstå vad hon säger)
Hon: MAESTRO?! (Pandan börjar bli irriterad och säger det högt.
Han: va? Mastro, va?!

Jag föreslår att hon ska visa kortet så han förstår vad Maestro är men hon fortsätter.

Hon försöker en sista gång med : MAESTRO?! sen går hon ut från affären. Utan att säga nåt. Kvar står jag, och killen i kassan. Ja får säga hejdå till honom och springa efter Amanda som snäser ut hur många hat-mail hon ska skicka till Swedbank som inte vill ge henne Visakort.


hahahha.. hon är helt störd min lilla Panda Pulla.

Kommentarer
Postat av: emmis

hahahahahahahahahaha, jag kan inte sluta skratta jag ser det framför mig :)

2010-03-12 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0