Baconkillen

Ia ringde mig tidigt idag och ville ha sällskap på stan i väntan på Chrille, man säger inte nej till lite shopping :) !
Men gud vad varmt det var idag, riktigt jobbigt att gå in i vissa affärer. Som till exempel H&M, när jag kom in står en stor varmluftsblåsare och låser ner en dikret när man kommit innanför dörren. Vill de att vi ska koka? en sån sär luftsak är okej på vintern men inte på våren / sommaren.

Vi såg även våran baconkille. Han är en hejjare på att shoppa och han ser riktigt bra ut, Mmmm bacon!

En klänning, ett linne och ett lack senare gick jag och Ia in på H&M's barnavdelning som alltid har något spännande. Den här gången var det ett par guld-ballerina för 60 kronor som slank ner i påsen. Tjops. :) Kommer en bild på den senare.

Nu ska jag byta om för mamma vill ut & springa, det hänger jag glatt med på efter den här påsken.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0