balkongplugg

Just nu sitter jag på balkongen med solen på mig och med en dator i knät som ber mig skriva om malawis ekonomi. Kul? Nepp. Men jag måste så vad har jag för val. har precis vart ute & stavat med malin. Åh ett nytt ord!  Stavar öär alltså att gå stavgång. Men varför tycker alla, inkuslive mig, att det är så pinasmt att gå med stavar egntligen? Det är precis som att gå en promenad men om man har stavar visar det att man är smartare (?) och utnyttjar promenaden lite extra ! Så sluta glo på alla som går med stavar och rär på dig du med. Mitt slagord för idag.

Solen är så stark så jag ser knappt skärmen, därfö ursäktar jag för eventuella stavfel som nog har ploppat upp här och där. Nu har folk skrivit på msn så jag ska riktiga min uppmärksamhet dit och sen ska jag plugga. Återkommer nog om ett tag när jag fått nog av uppsatsskrivande.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0