Hem ljuva hem.

Då var årets lofsdalsvistelse över. Det är skönt att vara hemma men ännu skönare att vara uppe i fjällen där man kan se ut hur man vill, göra vad man vill och bara slappa. Men nu är jag hemma så det är bara att knatra sig in i vardagen igen, blä vad tråkigt!

Jag tänkte träna stepupen idag, men jag kom på mig själv att jag inte orkar göra det. Passet är inte ens svåtr och hur mycket jag än tar i blir jag inte tillräckligt svettig eller trött, nej då är det bättre att ta en springtur. Vilket jag borde göra med tanke på det stoppljus jag ser ut som. Så om ni ser en människa med en röd lampa istället för ansikte så var lugn, det är bara jag. Men så går det när man glömmer att smörja in sig och åker i backen med stekanke sol 2 dagar i rad. Ush vad dum jag är.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0