hot chocolat

Åhh jag drack nyss 5 klunkar varm choklad av otto. Ljuvligt! har inte druckitdet på vet inte hur länge. Nu sitter Otto brevid mig och frustar, är han sjuk? 

I helgen kommer Lofsdalen! På torsdag efter skolan bär det av till det härliga fjället. Som en liten bonus följer Emma med i år. Tss, vad kul =) En vecka med massa mjukiskläder, monopol, backen, skooter och mat! Jag vet inte om pappa hade tänkt ta med en dator, men det tro rjag så jag kan nog hålla bloggen någorlunda uppdaterad unde rmin vistelse i fjällen. Jag kommer antagligen hem på torsdagen eftersom fredagen ska spenderas med Ia i stockholm för shopping. Annars blir det sista helgen på lovet hemma i sura som det ser ut nu.

Nu ska jag återgå till mig uppsats om Malawi, en himla tjat om Malawi men vad har jag för val om jag inte vill sluta i en buss.

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: EmmaJ

Åh, jag vill också åka till fjällen!

2007-04-03 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0