Länkar

Nu är det sommar ute! Herre min Jesus vad härligt väder det är, jag har art ute så mycket idag att mina ögon är helt grumliga ( jag ser suddigt ) av solen. Och gissa då om de var tungt att springa, jo det kan jag säga att det var. 2 varv i eljusspåret är inte precis barnmat en dag som denna. Nej, men jag stog ut! Huuh!

Idag har jag haft mina pluttiga smycken i ugnen och lackat dem :) Ser väl lite amatörsmänniga ut men har man en jävla massa lera, tid över, vill spara pengar och tycker det är kul så why not. Här kommer bilder på dem för er som är nyfikna:



Nu ska jag hem till min farmor och farfar och besöka mina urgulliga kusiner som befinner sig där över helgen, Ses, pussar !

Måste bara fråga en sak, Varför vattnar kommunen gatan och struntar i att  sopa? Dumma jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0