Shoppingdag i stockholm.

Dagen har tilbringats med Lina, Ia och Agnes i stora staden stockholm :) Mycket trevligt och kul, fast jag hade enormt ont i fötterna mot slutet. När det gällde att hitta kläder gick det väl sisådär, det är så fult mode nu! Allt bara ser gammalt och dystert ut att  jag dör av tristess. Jo, H&M har ju ganska myckt ljust men jag tycker inte om neon rosa eller neon gult. Däremot hade jag inte med mig så många kassar hem, men här är det inte antalet som gäller utan kvaliteten på mina köp ;P. Så mina inköp för dagen blev: 4 halsband (berlockliknande), 1 par örhängen, 1 par jeans, 1 t-shirt med tryck, ett par bellerinaskor med klack och ett par solbrillor. Helt okej enligt mej. (Råkade fuska och skriva om mig  till mej för att det skulle rimma. opps


Från det ena till det sjunde så har jag rimmat 2 gånger idag ! Och ni vet vad det betyder, jag har två hemlida beundrare. Eller är det så att man bara har en men den tänekr på mig två gånger? Hmm, jag får ta och fråga nån expert om det där för vidskeplig somman är tror jag på allt sånt trams; nycklar på border, inte gå under stege, svart katt, vilket sida spännet på halsbandet åkt ner på, brunnar och rimmningar.

Ikväll blir det att svulla allt godis vi köpt på Hummelsta och kika på en film, skönt! Full rulle mot helgen.

Här är en bild på mina totalt supersöta jordgubbssmycken jag inhandlande, jag har alla andra bilder på min bilddagbok eftersom den faktiskt är till för att lägga ut bilder på och den här för att skriva i.

image66image67


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0