Skidåkning och ost

Nu har 4 dagar i Lofsdalen gått och jag är helt slut, idag var den första dagen med toppeväder och som ni förstår så ser jag inte ut som en albino längre. Nu är jag röd som en räka med härliga märken efter solglasögonen. Vi har nämligen ägnat 4 timmar åt backen idag. Grymt kul är det =) men det får inte blir för mycket, då tröttnar jag. tss.

Och gissa om jag har ätit den här helgen, ni behöver inte ens tänka. För ätit har jag, jajjamensan! På allt godis la sig ost och kex fint i magen. Usha! Idag kom Anders och julia upp! De kom hit för ett litet besök och åt ( konstigt ), körde scooter, spelade kort & spel och hade uppfriskande stoj på isen. Höhö, tänk vad kul man kan ha med lite ( eller en hel sjö) is. Helt blankt och skithalt! Juste, jag måste sluta svära. Så påminn mig om ni hör mig svära! Jag behöver all hjälp jag fan få, =)

Jag har tyvärr inga bilder att lägga upp än eftersom jag inte har med min kabel till datorn så de kommer in på min bilddagbok när jag kommer hem, som är på tisdag dag/kväll. Hejsvejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0