Skolan

Det har redan gått 10 dagar sen vi fick påsklov, och imorn börjar skolan =( Men lover har iallafall vart helt okej med massa roliga saker!

Jag har nog gått längst i världshistorien idag. Hade jag haft en stegräknare hade den fått fnatt och dött pågrund av alla steg jag tagit, ERROR hade det stått på skärmen. men det är duktigt, och vad annars sk aman göra än att gå och köpa glass eller nå ner till vattnet en söndag med + 23 (?) grader.

Kom nästan nyss in från ute, haha!, har vart ute och gått ännu mer men den här gången med A :) och när jag kom in sitter min onyttig-beroende bror och käkar popcorn samtidigt som han kollar på Vänner. Så vad gör man inte än att slå sig ner brevid honom, käka lite popcorn och kolla på ett halvt avsnitt. Vänner är nog den bästa serien som gorts genom alla tider, det är så grymt bra !

På tal om ingentning så startar mina nyttiga veckor från och med imorn. Då blir det INGET  onyttigt förutom möjligen fred-lörd. Sen kan jag minska till bara 1 dag, men tyvärr så har jag ett medfött sockersug så det är svårare än det verkar. Nåt som är smart och tänka på är att man ska tänka på ekonomin och figuren. Det är som med min och Ia's pakt. Man blir ju inte precis rikare eller finare av att äta godis eller flott, nej. tvärtom. Så därför ser image73jag ingen anledning att va dum mot mig själv. Tss.

Jag skulle söka på internet efter en bild på stavgång, och vad hittar man inte om den extremt söta soldyrkaren anders. Kika in killen, han äcklig ! -------->
Adress till Anders hemsida: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://home.swipnet.se/hemmatorp/kjel/stavgang.jpg&imgrefurl=http://home.swipnet.se/hemmatorp/solbad.html&h=394&w=282&sz=34&hl=sv&start=3&um=1&tbnid=Xq4dPhThe6Yv9M:&tbnh=124&tbnw=89&prev=/images%3Fq%3Dstavg%25C3%25A5ng%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dsv%26rls%3Dcom.microsoft:sv:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7HPNN%26sa%3DN

Nu ska jag göra iordning mig för kvällen och lägga mig i sängen med mina Vänner.

Sov gott , Pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0