smarta

Jag var ute och sprang lite tidigare idag med Ia på en cykel vid min sida. Nej det är inte så att  hon inte orkar springa utan att hon troligtsvis har benhinneinflammation :( Så hon får inte gå / löpa därför cyklar hon. Jag lullar på som vanligt när en stor sten hoppar fram framför mig och gör så att min fot kliver på den, så jag föll handlöst mot marken i framstupa sidoläge. Och jag är inte ensam heller, minst 5 bilar passerade en lidande johanna som låg på sidan av vägen med en avbruten fot. Nu var det ju tur att jag inte bröt den utan jag kunde fortsätta springa 20 sekunder senare. men det kunde gått illa !

Idag tror jag att jag ska åka och kolla på Gymnastikföreningens uppvisningen en liten stund, har inget bättre för mig precis. Sen imorn ska jag med mor & far in till stan för jag MÅSTE handla somamrkläder. Framförallt nu när jag ska till Malta. Om det blir en varm sommar i Sverige kan man gissa att det kommer bli ganska varmt där borta.

Men nu ska  smaka lite center 70%, sen hoppa in i dushen och sen droga mig med brun utan sol,

hejhej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0