Sol sol sol

Nu är väl livet lyx, jag sitter på baklongen med Ia, vi läser min stora skönhetsbok, kollar i H&M kataloger och kickstidningar och dricker vatten. Kan det bli bättre? Tror inte det. Men det är inte allt, i min skönhetsbok hittade Ia en text där det stod att maskros är utrensade och bra för kroppen. Så eftersom mina föräldrar ärimage75
 lite slöa så finns det en massa maskrosor på tomten. Så vad gör man inte, jag var nere på
2 röda och plockade på
min så många maskrosor jag kunde hitta som vi redan glatt knaprade i oss

Nu fick hon även syn på ett botemedel mot rynkig hals, jag kallar det drakhals. Om du stryker händerna mot hakan och sedan nedåt 12 gånger / 1ggr per dag blir rynkorna mindre synliga.

Idag när Naturkunskapen närmade sitt slut gick Otto till Cafeterian i hopp om att det skulle finnas gratismackor kvar. Nä rhhan går ut ur dörren skrker jag och ia vilt: Ta mackor åt oss också! Som den lilla snällisen han är kommer han tillbaka med en macka. Men det var inte allt, när han öppnar sin väska finner vi också en vetelängd ! Vi blir överlyckliga och gör en krigsdans för att fira vår dagsfångst. Otto förstog inte att man bara skulle at en liten bit av vetelängden så han stoppade ner hela i väskan. men vi klagar inte, vi fick en bulle i ungen.

Nu måste jag njuta mer av solen, hörs sen. Heipi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0