sommardag2

Ja nu är det 21 grader här hos oss, herregud. Sommaren är här! 186600-52
Åhh vad kul, nu får man använda klänningar och söta skor, tss.


Igår var det fest hos Adam, jag och Ia som var i nyktert tillstånd hade faktiskt lite kul för att vara några av de få som inte drack. Vi har nämligen en pakt tilsammans som vi inte ska bryta! Jag tror jag dansade 2/3 av hela källen, men kul var det och varmt. Efter många timmars dans och några djupingsnack pallade vi oss hem till Pasto och värmde oss, sen gick vi hem och sov. Gissa om det var efterlängtat! Helt okej kväll ändå :), så vi tackar Adam, tack!

Ingen kamera hade jag med mig eftersom jag inte orkade hålla på och släpa runt på den så vi tog lite bilder innan vi stack. Dem kan jag bjuda på i bilddagboken.


Nu ska jag gå & byta om för att ta en promenad med Ia, sen blir det glassa i solen hela dan.

Ha det bra, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0