stan

Jag gorde idag ett försök att åka in och shoppa i stan, men som vanligt resulterade det i att jag blev irriterad och åkte hem tomhänt. Det finns flera anledningar men den största är nog att Västerås har så litet utbud i varje affär, + att om man hittar nåt fint är det slut i 36/38 som jag har. Då blir jag sur :( Så jag får tvinga med nån till Tuna park och shoppa lite där, ska ju tydligen vara jättebra där så jag måste testa på det!

Idag när ha loggade in på bilddagboken hade jag 12 nya kommentarer ! och inte nog med det, på en bild var edt typ 5 nya och på några till typ 2. Och eftersom den bara räknar hur många bilder som blivit kommenterade och inte antalet kommentarer blev det ganska mycket. Vilket är skitkul :D  Jag blir jättglad av alla söta kommentarer jag får :) Så mitt suriga humör blev mycket bättre tack vare er som kommenterat ! tack <3

Nu ska jag internetshoppa lite eftersom det är det enda som kan ta mig ut mitt dåliga humör just nu , sen ska jag ringa anders och fråga om han vill löpa med mig.

Jag har gort två "nya" smycken, elr ja gorde dem för typ 2 veckor sen. men här kommer dem :


Puss hej :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0