vaaaaaarmt!

Herre min Jesus vad varmt det är ! Jag svettas, jag pinas , jag älskar det :D Åhh vad bra humör jag är på.


Jag har vart ute precis hela dagen idag, det började med att Ia ringde och väckte mig vid 11 så vi tog en promenad med stavarna! Och alla ni som hånar stavar, sluta håna stavar.Vi har inte stavar för att det ska se snugt ut utan för de är bra träning.  Vi gick och käkade glass, mummi. Efter det valde jag ia och anders att gå till Lekparken och gunga med Agnes. Efter ett tag kom Mallan och hon ville ha glass så vi gick med henne till kiosken igen och sedan vidare till slussen. Sen har jag precis kommit in, och nu bär det av på kickboxning. Jag måste se till att komma i tid idag. För nån gång sen kom vi försent, typ 10 minuter, och han drog öer tiden med en kvart och hade värsta hårda passet. Säkert för att straffa oss :( Stackars oss. Nej nu är mina händer för torra och  de skriker efter min Oliv Body Butter. Så ska väl inte vara allt för dum mot dem, ha det bra!

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0