Worms

Jag & Otto har tävlat i worms golf två dagar i rad, och gissa vem som leder oftast? Jo jag, iallafall enligt mig själv. Fast vi spelar på rozgars mobil, bara så ni vet.


I brist på annat satte jag mig vid datorn. Har precis hjälpt mamma med maten, det är ovanligt kan jag säga er, det blir jansonsfrestelse fast med skinka. Alltså skinkfrestelse, det ärmycket godare än nån äcklig fisk som ligger och svettas mellan potatisarna. Uäck ! Sen skulle jag ha träffat A en stund men i samtalet fick jag reda på att nåt dumt möte kom ivägen så det skuter vi upp till imorn :) Och jag har haft ont i halsen hela dagen men nu är det borta, hokus pokus lixom. Så nu får jag träna Innebandy, YEES :D Jag älskar innebandy, ska aldrig svika vårt starka lag med 10 spelare. Nepp.

Jo föresten, snart kommer det små tanter jag spelar med oss i innebandyn. För tro det eller ej, vi ska bli ett damlag ! Grattis till oss, det är en total helrenovering av laget som ska göras med nya tränare, massa nya spelare ( eller ja 6 st ) och ny division. Kommer bli så himla kul ! Som sagt kommer det ju små tantisar men också lite 92/91 or, vilket är skitbra eftersom de ligger klart långt före oss i innebandyutevcklingen. Kommer bli så himla kul.

Nej nu måste jag träna mer på min redovisning om Sibelius, även kallad Fester. Kan lägga ut en söt bild på honom här. Jag tycker inte om han så värst mycket, han är en tråkig finsk tonsättare som tror han är bra. men han är inte ens det, han låtar liknar en blanding mellan skräckmusik och begravningsmusik, men död åt Fester! fast opss, han är redan död. Tss.

I helgen kommer Ceri, invaliga Wiebke och Carina hit. Anledningen till att jag skrev att Wiebke är invanlid är för att det vore mycket roligare om hon var det. Så jag och Ia kunde bära runt henne i ICA kassar.  

Jag hittade ingen bild på fester, men tänk på fester så har ni honom..

Hejsvejs,

Kommentarer
Postat av: Pillen

Ska ni bära runt henne i Ica kassar. Hur då? Haha, stycka henne först eller? o.O

2007-04-20 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0