YIIHOO!

Var hos kära tandläkaren idag och fick reda på att jag förmodligen kan ta bort min rälset i höst :D:D, om allt gåt som planerat förstås. Men det är ändå ganska bra tid eftersom jag fick den i januari. Men jag hoppas på !

Ska strax ut och stava med Ia, som blev lite arg idag eftersom tåget inte kom när hon ville att det skulle komma. Dumma tåg säger jag bara !


Saker som händer framöver:
- Engelska och Tyska studenter kommer till oss nu i helgen
- Valborg!
- Falun, cup med innebandyn. Ska bli så jävla kul !
- Skolavslutning
- Malta i 3 underbara veckor!

Nu måste jag gå och byta om till träningskläder så jag hinner ut till grävskopan. Hejsvejs, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0