BROMS-MORDET

image140



Jag råkade döda en broms för nån dag sen okej jag dödade den med flit. Precis när jag mosat den äckliga varelsen som lät mycket konstigare än dem brukar göra, och den sitter mosad på min plastbit, ser jag nåt som rör på sig på bordet. Min första tanke var: Har den ett rörligt skelett som rör sig när bromsen dött? men snart insåg jag att det var hårfärgen som talade och när jag kollade närmare var det larver! Den stackars bromsen skulle precis föda och få bebisar, inte så konstigt den lät annorlunda. Så nu har jag lite dåligt samvete, för jag dödade faktiskt larverna med flit också, för jag vill inte ha bromsbebisar. dumma johanna!

nu måste jag sova, fast jag har världens största harkrank i mitt rum, ont som tusan i rumpan efter innebandyn och är extremt hungrig. Men ibland får man stå ut ! Be för mig, armen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0