lön innebär shopping

tjolahej.. nej ush va nördigt :D

Aja, iafl så har vi i samhällsklassen vart lediga idag. För utsom malin som hade en gnutta matte imorse. Annars har vi tjejjer (minus lisa) tilbringat dagen i västerås, det började med en mysig liten lunch-picknick i Vasaparken. Det var verkligen jättemysigt, om man bortser från farliga ander som attackerar :) Efter att alla proppat i sig sin lilla lunch-låda gick vi till till stan-stan. Det är nämligen så att idag fick jag in min sommarjobbslön på kontot. Jag har ALDRIG hört tanten i telefonen säga att jag har så mycket pengar tillgängligt. Men dem är jag förtjänta efter att ha lekt ekonom i 3 veckor!

Så jag tog tag i mina måsten, nämligen höst-rustningen som innehåller: jacka, halsduk, mössa och tights. Det fick jag med hem, plus att ett par vita pumps (lite längre klasck än vanliga) också fick plats i påsen :) Så nu behöver jaginte handla på 3 år.

Nej nu är det cooper-test som gäller. Jag dör!!!!! Ush, önska mig VERKLIGEN lycka till!

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

Tack :) åhh shopping! :D

2007-08-30 @ 21:39:33
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0