MALTA-REUNION

image145

Då var jag hemma efter en trevlig lördag i Stockholm. Jag och Amanda har nämligen träffat alla sköna Malteser igen :) Det började med att jag och Amanda var uppe i ottan och tog bussen till centralen, där vi ägnade oss åt shopping. Ja inte på centralen då utan o stockholm. När våra ben inte längre orkade mer tog vi oss ut till Richard och ägnade oss åt grillning, jag tror bestämt att jag åt mest marsmallows av alla. Men det var ju flera år sedan jag grillade dessa små vita kluttar, eller ja en väldigt lång tid iallafall. Så efter att ha vaknat tidigt hos honom, tagit oss från Danderyd till centralen helt själva ( !!!!!!!! ) är vi tillbaka i Surahammar. Känns lite klent när man vart i en storstad, men det är bara att gilla läget. Nu känns det iallafall kul att ha träffat alla igen ! Bilderna kommer upp på min bilddagbok, men jag har problem att lägga upp så de kommer allteftersom det fungerar.

Nu ska jag ut och springa, fast jag har ju ont i magen !? Nej nu är jag ambivalent som det så fint heter, och det tycker jag inte om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0