SAM ELLER EKONOMI?


image149           eller              image150



Ush nu står jag inför ett vägskäl som heter duga. Jag har nämligen börjat tveka på vilken linje jag ska gå. I början var det solkart att jag skulle gå ekonomi, för jag tycker inte matte är så värst hemskt. Men efter att ha sommarjobbat på Kommunal Teknik och bara gort ekonom-saker har jag helt ändrat inställning. Jag ser inget alls som är kul i det hela och jag skulle aldrig kunna arbeta med / som ekonomi / ekonom när jag väl börjar jobba. Så frågan är, ska jag byta till Samhäll eller gå kvar på ekonomi ? Om jag ska vara ärlig väger samhällsskålen lite tyngre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ekonomi tycker jag!

2007-08-20 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0